Інформатика 11, ОАП

Практична №2
Урок 4. Основні поняття теорії графів. :)
Урок 9.  Пошук у ширину.
Урок 10.  Пошук у глибину.
Урок 11.  Визначення найкоротшого шляху в графі, алгоритм Дейкстри
Урок 15.  Векторний добуток
Урок 16.  Напрямок повороту
Урок 17. Визначення площі многокутника
Урок 18. Побудова опуклої оболонки




Урок 33. Об’єкти та компоненти мови програмування для відображення файлів з зображеннями.
Урок 34. Методи для креслення графічних примітивів.
Урок 35.  Креслення графічних примітивів.
Урок 36.  Креслення графічних примітивів.
Урок 37. Практична робота № 5 «Створення зображень за допомогою графічних примітивів»
Урок 38. Побудова графіка функції.
Урок 40. Лабораторна робота № 9 «Створення графіка функції».

Тема 2: «Мультимедійні можливості об'єктно-орієнтованої мови програмування. Довідкова система», 8 годин

Урок 41. Можливості та властивості компонентів для реалізації мультимедійних можливостей мови програмування(анімація)
Урок 42. Можливості та властивості компонентів для реалізації мультимедійних можливостей мови програмування(звук)

Немає коментарів:

Дописати коментар