Урок 4. Основні поняття теорії графів. :)
Урок 11. Визначення найкоротшого шляху в графі, алгоритм Дейкстри
Урок 15. Векторний добуток
Урок 16. Напрямок повороту
Урок 17. Визначення площі многокутника
Урок 18. Побудова опуклої оболонки
Урок 33. Об’єкти та компоненти мови програмування для відображення файлів з зображеннями.
Урок 34. Методи для креслення графічних примітивів.
Урок 35. Креслення графічних примітивів.
Урок 36. Креслення графічних примітивів.
Урок 37. Практична робота № 5 «Створення зображень за допомогою графічних примітивів»
Урок 38. Побудова графіка функції.
Урок 40. Лабораторна робота № 9 «Створення графіка функції».
Тема 2: «Мультимедійні можливості об'єктно-орієнтованої мови програмування. Довідкова система», 8 годин
Урок 41. Можливості та властивості компонентів для реалізації мультимедійних можливостей мови програмування(анімація)
Урок 42. Можливості та властивості компонентів для реалізації мультимедійних можливостей мови програмування(звук)
Немає коментарів:
Дописати коментар