пʼятницю, 28 червня 2013 р.

На допомогу вчителю

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ КУРСУ
«СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ», 2 КЛАС
(за новою програмою)


№ пп
Зміст заняття
Дата
Комп’ютери та їх застосування.  (3 год.)
1.
1.1
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі.

2.
1.2
Сучасні комп’ютери та їх застосування.

3.
1.3
Сфери застосування сучасних комп’ютерів.

Основні складові  комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером. (9 год.)
4.
2.1
Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)).

5.
2.2
Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером.

6.
2.3
Робочий стіл. Об’єкти робочого стола.

7.
2.4
Миша. Наведення вказівника, вибір об’єктів, переміщення об’єктів, подвійне клацання.

8.
2.5
Поняття про програму. Вікно програми. Завершення роботи з програмою. Запуск програми на виконання з Робочого стола.

9.
2.6
Робота з програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею.

10.
2.7
Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш.

11.
2.8
Введення тексту з клавіатури. Робота з клавіатурними тренажерами.

12.
2.9
Урок узагальнення та систематизації знань з тем: «Комп’ютери та їх застосування. Основні складові  комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером» 

Поняття про повідомлення, інформацію  та інформаційні процеси. (5 год.)
13.
3.1
Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень.

14.
3.2
Інформація. Інформаційні процеси: отримання,  зберігання, опрацювання  і передавання повідомлень.

15.
3.3
Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.

16.
3.4
Короткі історичні відомості (від абака до нетбука).

17.
3.5
Робота з розвиваючими програмами.

Алгоритми і виконавці. (4 год. )
18.
4.1
Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди.

19.
4.2
Ознайомлення з поняттям алгоритму.

20.
4.3
Команди і виконавці. Виконавці алгоритмів.

21.
4.4
Урок узагальненя та систематизації знань з тем: «Поняття про повідомлення, інформацію  та інформаційні процеси. Алгоритми і виконавці.»

Об’єкти.  Графічний редактор.(8 год. )
22.
5.1
Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей.

23.
5.2
Графічний редактор.

24.
5.3
Створення об’єктів в середовищі графічного редактора, змінення значень їх властивостей.

25.
5.4
Комбінування об’єктів, створення зображень.

26.
5.5
Додавання тексту.

27.
5.6
Збереження зображень. Відкриття збережених зображень у графічному редакторі.

28.
5.7
Створення зображень у графічному редакторі.

29.
5.8
Урок узагальнення та систематизації знань з теми: «Графічний редактор»

Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. (4 год. )
30.
6.1
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення  української мови

31.
6.2
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення математики

32.
6.3
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення  іноземної мови

33.
6.4
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення музики, образотворчого мистецтва

Повторення і систематизація навчального матеріалу. Резервний час. (2 год. )
34.
7.1
Повторення і систематизація навчального матеріалу.

35.
7.2
Повторення і систематизація навчального матеріалу.



Немає коментарів:

Дописати коментар