КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ КУРСУ
«СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ», 2 КЛАС
№ пп
|
Зміст заняття
|
Дата
|
|
Комп’ютери та їх застосування. (3 год.)
|
|||
1.
|
1.1
|
Правила поведінки і безпеки
життєдіяльності в комп'ютерному класі.
|
|
2.
|
1.2
|
Сучасні комп’ютери та їх застосування.
|
|
3.
|
1.3
|
Сфери застосування сучасних комп’ютерів.
|
|
Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з
комп’ютером. (9 год.)
|
|||
4.
|
2.1
|
Складові комп’ютера
(системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення
(монітор, принтер)).
|
|
5.
|
2.2
|
Підготовка комп’ютера до
роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером.
|
|
6.
|
2.3
|
Робочий стіл. Об’єкти
робочого стола.
|
|
7.
|
2.4
|
Миша. Наведення вказівника,
вибір об’єктів, переміщення об’єктів, подвійне клацання.
|
|
8.
|
2.5
|
Поняття про програму. Вікно програми. Завершення роботи з програмою. Запуск програми на
виконання з Робочого стола.
|
|
9.
|
2.6
|
Робота з програмами на
розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею.
|
|
10.
|
2.7
|
Клавіатура комп’ютера.
Призначення основних клавіш.
|
|
11.
|
2.8
|
Введення тексту з клавіатури.
Робота з клавіатурними тренажерами.
|
|
12.
|
2.9
|
Урок узагальнення та
систематизації знань з тем: «Комп’ютери та їх застосування. Основні складові
комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером»
|
|
Поняття
про повідомлення, інформацію та
інформаційні процеси. (5 год.)
|
|||
13.
|
3.1
|
Поняття про повідомлення.
Сприйняття людиною повідомлень.
|
|
14.
|
3.2
|
Інформація. Інформаційні
процеси: отримання, зберігання,
опрацювання і передавання повідомлень.
|
|
15.
|
3.3
|
Різні пристрої, що
використовуються для роботи з повідомленнями.
|
|
16.
|
3.4
|
Короткі історичні відомості
(від абака до нетбука).
|
|
17.
|
3.5
|
Робота з розвиваючими
програмами.
|
|
Алгоритми і виконавці. (4 год. )
|
|||
18.
|
4.1
|
Спонукальні речення.
Ознайомлення з поняттям команди.
|
|
19.
|
4.2
|
Ознайомлення з поняттям
алгоритму.
|
|
20.
|
4.3
|
Команди і виконавці.
Виконавці алгоритмів.
|
|
21.
|
4.4
|
Урок узагальненя та
систематизації знань з тем: «Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси. Алгоритми і виконавці.»
|
|
Об’єкти.
Графічний редактор.(8 год. )
|
|||
22.
|
5.1
|
Об’єкти. Властивості
об’єктів, значення властивостей.
|
|
23.
|
5.2
|
Графічний редактор.
|
|
24.
|
5.3
|
Створення об’єктів в
середовищі графічного редактора, змінення значень їх властивостей.
|
|
25.
|
5.4
|
Комбінування об’єктів,
створення зображень.
|
|
26.
|
5.5
|
Додавання тексту.
|
|
27.
|
5.6
|
Збереження зображень.
Відкриття збережених зображень у графічному редакторі.
|
|
28.
|
5.7
|
Створення зображень у
графічному редакторі.
|
|
29.
|
5.8
|
Урок узагальнення та систематизації
знань з теми: «Графічний редактор»
|
|
Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних
предметів. (4 год. )
|
|||
30.
|
6.1
|
Робота з комп‘ютерними
програмами на підтримку вивчення
української мови
|
|
31.
|
6.2
|
Робота з комп‘ютерними
програмами на підтримку вивчення математики
|
|
32.
|
6.3
|
Робота з комп‘ютерними
програмами на підтримку вивчення іноземної
мови
|
|
33.
|
6.4
|
Робота з комп‘ютерними
програмами на підтримку вивчення музики, образотворчого мистецтва
|
|
Повторення і систематизація навчального
матеріалу. Резервний час. (2 год. )
|
|||
34.
|
7.1
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу.
|
|
35.
|
7.2
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар