Кожен вчитель на уроці хоче максимально виконати програму, подати якомога
більше матеріалу, не витрачаючи даремно часу. Але при цьому ми забуваємо, що
змісту навчання передують два важливі компоненти: стан і стратегія. Стан – це
настрій, який налаштовує на навчання. Вплив учителя на психологічний рівень у
класі дуже великий. Щоб учні почували себе комфортно та безпечно, є багато
різних вправ.
Коло компліментів (для розвитку комунікативних навичок)
Учні стають у коло і, взявшись за руки, кажуть по черзі один одному
компліменти.
Коло успіху
Для створення позитивного настрою учні продовжують речення: «Я успішний
тому, що …».
Від щирого серця
Учні, передаючи іграшку у вигляді серця, один одному говорять побажання:
«Від щирого серця…».
Хвастощі
Кожен має похвалитися перед класом своєю якістю, умінням.
Криголам
Учні тримають у руках салфетки, учитель дає інструкції:
1. Згорніть
салфетку вдвоє і відірвіть верхній лівий кут.
2. Знову згорніть
салфетку вдвоє і відірвіть верхній лівий кут.
3. Знову згорніть
салфетку вдвоє і відірвіть нижній правий кут і т. д.
4. Розгорніть
салфетку.
Чому салфетки різні?
Отже, кожен з нас має
своє світосприйняття.
Підтримка
Написати другові
по парті на листочках-сердечках записку: «Ти все одно молодець, тому що …».
Павутинка
Запропонуйте
дітям сісти на стільцях у коло. Зазначте, що у кожного учасника буде можливість
назвати своє ім’я та
розповісти про себе щось особливе. Першому учаснику дайте в руки клубочок ниток
і запропонуйте, сказати про себе. Міцно тримаючи кінець нитки, дитина має
перекинути клубочок учаснику, який сидить навпроти. Вправа проводиться доти,
поки не утвориться свого роду
«павутинка» із пряжі.
Немає коментарів:
Дописати коментар