субота, 29 червня 2013 р.

Інтерактивні вправи на уроках інформатики

Кожен вчитель на уроці хоче максимально виконати програму, подати якомога більше матеріалу, не витрачаючи даремно часу. Але при цьому ми забуваємо, що змісту навчання передують два важливі компоненти: стан і стратегія. Стан – це настрій, який налаштовує на навчання. Вплив учителя на психологічний рівень у класі дуже великий. Щоб учні почували себе комфортно та безпечно, є багато різних вправ.
Коло компліментів (для розвитку комунікативних навичок)
Учні стають у коло і, взявшись за руки, кажуть по черзі один одному компліменти.
Коло успіху
Для створення позитивного настрою учні продовжують речення: «Я успішний тому, що …».
Від щирого серця
Учні, передаючи іграшку у вигляді серця, один одному говорять побажання: «Від щирого серця…».
Хвастощі
Кожен має похвалитися перед класом своєю якістю, умінням.
Криголам
Учні тримають у руках салфетки, учитель дає інструкції:
1.      Згорніть салфетку вдвоє і відірвіть верхній лівий кут.
2.      Знову згорніть салфетку вдвоє і відірвіть верхній лівий кут.
3.      Знову згорніть салфетку вдвоє і відірвіть нижній правий кут і т. д.
4.      Розгорніть салфетку.
Чому салфетки різні?
Отже, кожен з нас має своє світосприйняття.
Підтримка
Написати другові по парті на листочках-сердечках записку: «Ти все одно молодець, тому що …».
Павутинка
Запропонуйте дітям сісти на стільцях у коло. Зазначте, що у кожного учасника буде можливість назвати своє імя та розповісти про себе щось особливе. Першому учаснику дайте в руки клубочок ниток і запропонуйте, сказати про себе. Міцно тримаючи кінець нитки, дитина має перекинути клубочок учаснику, який сидить навпроти. Вправа проводиться доти, поки не  утвориться свого роду «павутинка»  із пряжі.

Немає коментарів:

Дописати коментар