Зміст навчального матеріалу й державні вимоги до рівня
загальноосвітньої підготовки учнів
2 клас
Зміст навчального матеріалу
|
Державні
вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Комп’ютери та їх застосування. (3 год.)
Сучасні комп’ютери та їх застосування. Правила поведінки і безпеки
життєдіяльності (БЖ) в комп'ютерному класі.
|
Учень (учениця):
має
уявлення про
сфери застосування сучасних комп’ютерів;
розуміє
призначення комп'ютера;
наводить
приклади
використання сучасних комп’ютерів в різних сферах діяльності людини;
називає пристрої, що
використовуються для обчислення, опрацювання текстів, зображень, передавання
повідомлень;
знає правила
поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером;
дотримується правил поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером
|
Основні
складові комп’ютера. Початкові навички
роботи з комп’ютером. (9 год.)
Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша,
клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)).
Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з
комп’ютером. Поняття про програму. Робочий
стіл. Запуск програми на виконання
з Робочого стола. Вікно програми.
Завершення роботи з програмою.
Миша.
Наведення вказівника, вибір
об’єктів, переміщення об’єктів, подвійне клацання.
Робота з програмами на розвиток
логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею.
Клавіатура.
Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш.
|
називає складові
комп’ютера (системний блок, монітор, клавіатура та миша, принтер);
розуміє
призначення основних складових комп‘ютера;
має
уявлення
про програму, Робочий стіл, значки;
знає
порядок вмикання та вимикання комп’ютера;
уміє
вмикати комп’ютер;
уміє
коректно завершувати роботу з комп’ютером;
уміє
вказувати вказівником на об’єкти, які знаходяться на Робочому столі або у вікні виконання програми;
володіє навичками вибирати об’єкти одинарним
клацанням лівої кнопки миші;
володіє навичками перетягувати об’єктів за допомогою
миші;
володіє
навичками подвійного клацання лівої кнопки миші;
використовує
значки на Робочому столі для запуску програм;
уміє коректно завершувати роботу з
програмою;
розрізняє різні групи клавіш
клавіатури комп’ютера та їх призначення ;
уміє
використовувати клавіатуру для введення окремих символів та слів кирилицею та латиницею у середовищі клавіатурного тренажера.
|
Поняття
про повідомлення, інформацію та
інформаційні процеси. (5 год.)
Поняття про повідомлення. Сприйняття
людиною повідомлень. Інформація. Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень.
Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.
Короткі історичні відомості (від абака до нетбука).
Робота з розвиваючими програмами.
|
має уявлення про
повідомлення та інформацію;
має
уявлення
про використання повідомлень людиною;
розуміє за допомогою яких
органів чуттів людина сприймає повідомлення;
має уявлення про призначення різних
пристроїв, що використовуються людиною
для роботи з повідомленнями (телефон, диктофон, факс, плеєр, калькулятор,
фотокамера, ігрові приставки, GPS та ін.);
орієнтується, які пристрої
призначені для реалізації яких інформаційних процесів
орієнтується як можна працювати з
повідомленнями;
називає інформаційні процеси
(отримання, зберігання,
опрацювання і передавання
повідомлень);
наводить приклади інформаційних процесів
зі своєї навчальної діяльності і в оточуючому світі;
розрізняє
інформаційні
процеси (отримання, зберігання,
опрацювання і передавання повідомлень).
|
Алгоритми
і виконавці. (4 год. )
Спонукальні речення.
Ознайомлення з поняттям команди. Команди і виконавці. Ознайомлення з поняттям
алгоритму. Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті.
|
розуміє
сутність
понять «команда», «алгоритм»,
розрізняє
команди від речень, що не є командами;
наводить
приклади алгоритмів із навколишнього життя;
уміє виконати алгоритм, складений для нього як для виконавця.
|
Об’єкти. Графічний редактор.(8 год. )
Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей.
Графічний редактор. Створення
об’єктів в середовищі графічного редактора, змінення значень їх властивостей.
Комбінування об’єктів, створення зображень. Додавання тексту.
Збереження зображень. Відкриття збережених зображень у редакторі.
|
має
уявлення про об’єкти та їх властивості, значення властивостей;
наводить приклади об‘єктів, властивостей
об’єктів, значень властивостей об’єктів;
розуміє призначення графічного
редактора;
уміє запускати графічний редактор
на виконання;
розуміє призначення
інструментів середовища графічного редактора;
має уявлення про можливості використання палітри
кольорів у середовищі графічного редактора;
уміє використовувати палітри
кольорів у середовищі графічного
редактора;
уміє створювати прості графічні
об’єкти та їх комбінації; уміє змінювати значення властивостей об‘єктів в середовищі
графічного редактора;
застосовує інструменти середовища графічного редактора
для створення зображень за власним задумом;
уміє додавати текст до створених
зображень;
поєднує текстові та графічні
об’єкти в середовищі графічного
редактора ;
уміє зберігати зображення на Робочому столі або в папці,
встановленій за замовчуванням;
уміє
відкривати в середовищі графічного редактора збережені зображення.
|
Комп’ютерна
підтримка вивчення навчальних предметів. (4 год. )
Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку
вивчення української мови, іноземної
мови, математики, образотворчого мистецтва, музики тощо.
|
розуміє правила роботи з
комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів;
застосовує правила роботи з
комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів;
уміє працювати з комп‘ютерними
програмами підтримки вивчення навчальних предметів.
|
Повторення
і систематизація навчального матеріалу. Резервний час. (2 год. )
|
Немає коментарів:
Дописати коментар